Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів України»

Повернення товару належної якості.

- Якщо товар ще не отримано - ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки Клієнтів. Для цього необхідно відправити номер замовлення в повідомленні про скасування за адресою for.defender.in.ua@gmail.com  або зателефонувавши за телефоном +38 093 394 99 10.

- Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), прочитайте умови для повернення або обміну товару, (див. нижче).


Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів (парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, нижню білизну, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці і т.п.).

Повернення товару неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Якщо вам було доставлено товар неналежної якості, що б ми змогли повернути вам гроші, будь ласка - прочитайте умови повернення або обміну товару, (див. нижче).

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

1. Товар має бути повністю укомплектований.

2. Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів.

3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння).

Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення.

Повернення через Нову пошту або за адресою проспект Гагаріна, буд.145, кв 1, Дніпро, Дніпропетровська область, 49000

1. Товар можна повернути протягом 14 днів після отримання замовлення.

2. Для відправки товару необхідно за телефоном +38 093 394 99 10
або написати лист на пошту for.defender.in.ua@gmail.com отримати реквізити для відправлення повернення менеджера.

3. Пересилання товару здійснюється покупцем.

4. Після відправки товару необхідно за телефоном +38 093 394 99 10
або написати лист на пошту for.defender.in.ua@gmail.com повідомити менеджера номер декларації.

5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправлення.

6. Повернення товару з браком оплачується за рахунок магазину.

Зверніть увагу:

• У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.

• Повернення грошових коштів у разі відправки товару через Нову пошту здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.